Tot uw dienst

Wat doen wij

Wij kunnen uw complete administratie verzorgen. De geautomatiseerde verwerking doen wij met een zeer goed en modern financieel verwerkingsprogramma. Het maakt ons niet uit of u de informatie aanlevert in een schoenendoos of digitaal. Samen met u bepalen wij hoe de administratie moet worden opgezet. Hierna wordt bepaald hoe deze moet worden verwerkt en beheerd. Wij verzorgen alle denkbare en gewenste rapportages die u nodig heeft om uw bedrijf optimaal te laten draaien.

Waar kunt u zoal aan denken:

  • de administratie opzetten
  • de administratie voeren
  • inkoop/crediteurenadministratie
  • verkoop/debiteurenadministratie
  • voorraadadministratie
  • grootboekadministratie
  • tussentijdse rapportages verzorgen
  • jaarrekeningen samenstellen
  • omzetbelasting aangifte verzorgen

Onze tarieven

Boekhouding vanaf € 1.200,00 per jaar.

Jaarrekening vanaf     € 400,00 per jaar.

Belasting zaken vanaf € 50,00 per aangifte.

Administratie- advies werkzaamheden vanaf € 40,00 per uur exclusief 21% btw.

All-in pakketten Op basis van een samenwerking voor de duur van minimaal 1 jaar kan een aantrekkelijk all-in pakket worden overeengekomen. Andere samenstellingen dan onderstaande voorbeelden is uiteraard mogelijk. Voor deze all-in pakketten geldt een vast jaarbedrag, waarvan de facturatie maandelijks plaatsvindt. Voorbeeld all-in pakket:

All-in pakket samenstelling:

  • opzetten en onderhoud administratie
  • aangifte btw
  • jaarafsluiting
  • aangifte Inkomstenbelasting/PVV

Totale kosten voor dit pakket bedragen € 1.200,00 excl.btw per jaar. Voor € 100,00 excl.btw per maand bent u verzekerd van een adequate boekhouding en een tijdige afdracht van uw fiscale verplichtingen tegen een scherp tarief. Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Ook kunnen wij uw loonadministratie verzorgen tot een personeelsbestand van 3 personen. Hierbij moet u denken aan de loonstroken en aangifte loonbelasting. Voor het opzetten van een nieuwe administratie zullen in beginsel extra kosten zijn wat betreft het maken van contracten/overeenkomsten mocht dit van toepassing zijn. Hierna zullen de kosten per personeelslid per maand € 15,– exclusief btw zijn.

Uw administratie onze zorg